• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Elisebet

alhi skrev 2014-09-17 11:31:59 följande:
    anonyma Annelie kan slappna av. Jag menar helt tvärtom att det är viktigt att äta. Ät och njut men hoppa över det onödiga.
    Schysst svar, allt förutom den första meningen som var så onödig. Anonyma Annelie är Elisebeth, ibland blir det fel när man postar. Avslappnad är jag också. 

Nu släpper vi det där tycker jag. Såg att du äntligen fått se din lilla på ul! Grattis grattis! Imorgon 10.30 är det min tur?jag är i v 10 nu :)
  • Solkatten
    alhi skrev 2014-09-17 14:50:19 följande:

Precis varit på UL! Min bebis växer och mår bra. Lycka!

Hen slog volter och växer på dagen efter sin kurva.

Nästa UL 8/10

såkandetgå
    Härligt men har jag missat något? Var det inte två små?
  • elin8800

Var på ul idag och fick se ett hjärta slå ! Häftig känsla är enligt läkaren 8+0 :) är det någon som vet missfallsrisken efter att man har sett ett hjärta slå ?

• agirlnamedbill
    elin8800 skrev 2014-09-17 20:28:11 följande:

Var på ul idag och fick se ett hjärta slå ! Häftig känsla är enligt läkaren 8+0 :) är det någon som vet missfallsrisken efter att man har sett ett hjärta slå ?

Var någon i gruppen som sa att den är lika låg som efter v 12
  • Madelen b

Nästa UL 8/10

såkandetgå
    Så mysigt vilken v? O varför gjordes ul?
  • Alex 86

Åh grattis!!!

Vi var oxå på UL idag. Är 8+5. Fick se en liten fokus på 2,2 cm med ett fint tickande hjärta! Underbart!

Blir UL när jag ska göra kub den 10/10 så känns kul att det inte är så långt emellan. ????

Nästa UL 8/10

• alhi

Elisabeth/anonym- inte meningen att låta dryg. Orkade inte citera hela. Var mer att jag är antivikthets. Och tack! :)

Tack allihopa! Vi går på ett UL i månaden pga blödarsjuka. Så det är special.

Vi hade två små men en utan hjärtrytm i v 6-8. Tillbakabildad v 9.

såkandetgå
  • Solkatten
    alhi skrev 2014-09-17 21:38:59 följande:

Elisabeth/anonym- inte meningen att låta dryg. Orkade inte citera hela. Var mer att jag är antivikthets. Och tack! :)

Tack allihopa! Vi går på ett UL i månaden pga blödarsjuka. Så det är special.

Vi hade två små men en utan hjärtrytm i v 6-8. Tillbakabildad v 9.

såkandetgå
    Då förstår jag, hade missat det. Beklagar men gratulerar till den lilla som slog volter :) jag längtar tills jag får se vår. Inget kub och ingen anledning till VUL gör att vi får vänta till 3/11.
  • alhi
    Solkatten skrev 2014-09-17 22:15:49 följande:

Då förstår jag, hade missat det. Beklagar men gratulerar till den lilla som slog volter :) jag längtar tills jag får se vår. Inget kub och ingen anledning till VUL gör att vi får vänta till 3/11.

Tack! Är mer än nöjd med en. Varken vill eller hade önskat 2. Inga komplikationer tack efter mina mardrömsgraviditeter :)
    såkandetgå
Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)